zamknij
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym
poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny
bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim
urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies.
Dowiedz się więcej
o naszej Polityce cookies.
17 lutego w Pracowni Internetowej Orange odbyły się kolejne warsztaty z programowania w ramach projektu „Programowanie-ekologia na co dzień”. W trakcie warsztatów uczestnicy uczyli się programować i grać w grę uczącą rozpoznawanie postaw proekologicznych i nieekologicznych. Gra polegała na tym, że na ekranie wyświetlały się obrazy związane z postawami, gdy postawa była ekologiczna, dzieci miały za zadanie pogłaskać robota. Natomiast gdy obraz był związany postawą nieekologiczną to dzieci musiały klasnąć. W przypadku niewłaściwej reakcji drużynie odejmowano punkt.
Projekt realizowany w ramach programu Pracownie Orange.