zamknij

Dobre Praktyki - zwycięskie Pracownie

0

Tak! Nowy konkurs na Dobre Praktyki został rozstrzygnięty! 🏆🏆🏆 Wiadomo już, które Pracownie wygrały jego dwie pierwsze odsłony, a które otrzymały wyróżnienie. Pamiętajmy, że w każdej Pracowni dzieje się coś niezwykłego i wartego uwagi, dlatego bardzo Was zachęcam do czytania wpisów innych osób. Konkurs ma dodatkowo nagradzać Was za to, co już robicie. Zwycięskie Pracownie wygrywają 280 punktów, a wyróżnione 200 (punkty są przyznawane "ręcznie). Punkty można wymienić na nagrody!

Od kwietnia 2019 roku, co miesiąc działania trzech Pracowni otrzymują tytuł Dobrej Praktyki, a dwa wyróżnienie. Działanie z tym tytułem można spokojnie realizować we wszystkich Pracowniach i cyfrowych miejscach. Przy rozstrzyganiu konkursu ważne były następujące kryteria:

  • włączenie społeczności lokalnej w działanie;

  • wykorzystanie nowych technologii do realizacji/w trakcie działania;

  • rezultaty działań;

  • dopasowanie działań do potrzeb społeczności lokalnej;

  • trudność podejmowanego działania w odniesieniu do Pracowni.

     

Zwycięzcy III konkursu (kolejność przypadkowa):

🥇Cieszanów za nietypowe połączenie znanej bajki z robotem do nauki programowania.

🥇Kozerki za wykonanie wzorowej animacji poklatkowej, która ma zachęcać do głosowania w konkursie.

🥇Bytów za zorganizowanie wspaniałaych warsztatów dla młodzieży z robotem python. 

 

 

Wyróżnienie otrzymują (kolejność przypadkowa):

Ryczywół za świetny pomysł młodzieży polegający na wykonaniu kolażu i ułożeniu do niego rymowanki. 

Wysokie Mazowieckie za przygotowanie rewelacyjnego stoiska z nowymi technologiami.

 

Zwycięzcy II konkursu (kolejność przypadkowa):

🥇Ryczywół za warsztaty o lokalnej społeczności, na których uczestnicy mogli poznać historie swojej społeczności i wyobraźnią wybiec w przyszłość.

🥇Olsztynek za warsztaty, na których uczestnicy mogli nauczyć się i wykonać własne wizytówki z wykorzystaniem darmowych narzędzi.

🥇Bulkowo za dołączenie do projektu Digital Youth i jego mistrzowską realizację z młodzieżą.

 

Wyróżnienie otrzymują (kolejność przypadkowa):

Radzyń Podlski za wykorzystanie ogólnopolskiej akcji do wciągnięcia w czytanie kolejnych osób i pasowanie na czytelnika. 

Kotórz Wielki za zorganizowanie wolontariatu i świetne wprowadzenie wolontariuszy w nową rolę. 

 

Zwycięzcy I konkursu (kolejność przypadkowa):

🥇Kozerki  za zebranie zdjęć z wielu wydarzeń w Pracowni, zrobieniu z tego chwili na refleksję i podsumowanie działań. Warto dodać, że zdjęcia ozdobiły Pracownię! 

🥇Bytów za realizację kolejnej już edycji Uniwersytetu Trzeciego Wieku. 50 studentów będzie mogło kształcić się w 7 obszarach. Łącznie planują aż 48 spotkań i blisko 200 godzin wspólnej nauki! Działanie na taką skalę jest możliwe dzięki sponsorom, w tym wypadku organizacja prowadząca Pracownię pozyskała grant.

🥇Gubin za pracę nad aplikację i zorganizowanie gry terenowej. Gra ma pełno znanych Wam elementów - kodów QR, zabawne zadania do wykonania czy klimat dark fantasy. Apka jest jeszcze dopracowywana, ale każdy będzie mógł w nią zagrać!

 

Wyróżnienie otrzymują (kolejność przypadkowa):

Trzydnik Duży za zorganizowanie turnieju w Fifę, co wprost łączy młodzież i technologie. Trochę pomysłowości i z grania robi się lekcja współpracy, współzawodnictwa i czas przyjemnej integracji! 

Przededworze za to, że z pomysł na zrobienie drzewka ze zdjęciami wyszedł od wychowanków. Z pozoru bardzo prosta rzecz, jednak to najmłodsi przejęli za nią odpowiedzialność, więc dla nich to musiało być duże wyzwanie! 

 

Zobaczcie, co zrobili, pomyślcie czy nie chcielibyście zrobić podobnego działania u siebie? A może, któraś z nagrodzonych Pracowni miałaby ochotę pomóc stworzyć wyzwanie dla innych Pracowni, które będzie nawiązywało do tego, o czym możemy przeczytać w powyższych relacjach?

Brawa dla nagrodzonych Pracowni i brawa dla wszystkich Pracowni za ciężką pracę. Kolejny konkurs już trwa! Dokładnie relacjonując działania w jednym wpisie, zwiększacie swoją szansę na wygraną :)

 

Skontaktuj się z autorem